piątek, 3 lutego 2012

Moje poczatki

Zaczelam moja przygode z odchudzaniem w wieku 16 lat. Jak patrze na moje zdjecia z tamtego okresu, to obecnie nie wydaje mi sie, abym musiala koniecznie stosowac jakies diety. Ale wtedy czesto slyszalam, ze mam nadwage i jestem mala kuleczka. Szczegolnie od zyczliwych kolezanek. Przy wzroscie 160 cm wazylam od 55 kg do 58 kg. Teraz jest moim marzeniem osiagnac taka wage. Waze 75 kilo i wydaje sie mi, ze zarowno latwo jest mnie obejsc jak i przeskoczyc. W tamtym roku znowu stosowalam diete, ale po osiagnieciu wymarzonego rozmiaru 38-40 powoli wracam do 44. Jezeli moacie podobne problemy lub jakies fajne przemyslenia to bardzo prosze o wpisy. Chetnie porozmawiam, dowiem sie o nowych "dietach cud" i tym podobnych. Jest to moj pierwszy blog w zyciu, wiec jezeli nie bedzie doskonaly, to przepraszam, ale podobno szybko sie ucze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz