piątek, 3 lutego 2012

przemyslenia

Zamiescilam kilka artykulow, ktore daly mi pewne przemyslenia, nie oczekuje, ze pierwszego dnia kogos zobacze na swoim blogu, kto podzieli sie ze mna komentarzem na te tematy. Ale bloga pisze sie przewaznie dla siebie. Zawsze mi mowiono, abym pisala ksiazki, tak mialam ciekawe zycie, ale nigdy sie nie odwazylam. Jednak blog, to co innego, mozna wpisac swoje przemyslenia, ale rowniez miec mozliwosc uslyszenia, a wlasciwie przeczytania opinni innej osoby. Jestem ciekawa, czy znajdzie sie ktos, kto bedzie razem ze mna uczestniczyl w tworzeniu tego bloga, podsylajac pomysly i opinie. Od srody, czyli 8 lutego tego roku mam zamiar rozpoczac ponowna walke z otyloscia. Chcialabym opisac ten proces tutaj wlasnie i podzielic sie z innymi efektami mojej ponownej syzyfowej pracy nad wlasna sylwetka. Jezeli ktos tutaj wejdzie i przeczyta te  moje wypociny, to prosze o wiecej jeszcze, o wsparcie mojej nierownej walki z nadwaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz